Polityka prywatności
(obowiązująca od 25 maja 2018 r.)
1. Administrator danych osobowych
Administratorem Twoich danych osobowych, które przekazałeś zapisując się w serwisie jest: Izba Komornicza w Łodzi z siedzibą: 90-553 Łódź ul. Mikołaja Kopernika 64 a lok. 2 bud. J.
W przypadku pojawienia się pytań dotyczących polityki prywatności prosimy o kontakt mailowy na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie w godzinach 08.00-16.00 pod numerem 42 637-31-52.
2. Cel i podstawa przetwarzania danych osobowych
Otrzymane dane osobowe będą przetwarzane przez Izbę Komorniczą w Łodzi w celach marketingowych na podstawie Twojej zgody, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
W przypadku wyrażenia przez Ciebie dobrowolnej zgody pod formularzem kontaktowym (zgoda na przekazywanie danych do podmiotów trzecich) dane mogą zostać przekazane i przetwarzane w celach marketingowych przez te podmioty.
3. Rodzaj przetwarzanych danych
Kiedy zapisujesz się przez formularz zamieszczony na stronie internetowej www.izba.lodzka.komornik.pl gromadzimy poniższe dane osobowe::
a) imię i nazwisko,
b) telefon kontaktowy,
c) adres e-mail,
d) numer IP urządzenia, z którego dokonujesz zapisu.
4. Okres przetwarzania danych
Dane, które nam udostępniasz przechowujemy do czasu, aż zgłosisz sprzeciw wobec ich przetwarzania i cofniesz zgodę na ich przetwarzanie.
5. Twoje prawa
W związku z tym, że powierzasz nam swoje dane osobowe przysługują Ci następujące prawa:
a) prawo dostępu do Twoich danych osobowych,
b) prawo do sprostowania Twoich danych osobowych,
c) prawo do ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych,
d) prawo do usunięcia Twoich danych osobowych,
e) prawo do cofnięcia zgody/sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych;
f) prawo do przenoszenia Twoich danych osobowych,
g) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
6. Dostęp do danych osobowych
Dostęp do Twoich danych osobowych posiadają upoważnieni pracownicy. Ponadto w celu ich przetwarzania korzystamy z usług podmiotów zewnętrznych, świadczących dla nas usługi hostingowe oraz CRM (customer relationship management).
7. Zabezpieczanie danych osobowych
Usługi IT, z których korzystamy oferowane są przez firmy posiadające niezbędne zabezpieczenia przed przypadkowym lub niezgodnym z prawem zniekształceniem, zniszczeniem, utratą, modyfikacją, nieuprawnionym ujawnieniem lub nieuprawnionym dostępem do danych.
8. Cookies
Czym są ciasteczka?
Pliki cookies to małe zaszyfrowane pliki tekstowe, przechowywane na Twoim komputerze lub innym urządzeniu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
Do czego służą ciasteczka?
Pliki cookies przechowują informacje o preferencjach użytkownika, przez co pozwalają nam dostosować stronę do jego wymagań. Informacje przekazywane przez pliki cookies pomagają nam analizować sposób użycia naszej strony przez użytkownika, dzięki czemu możemy dostosować stronę do jego wymagań.
Do czego używamy ciasteczek?
Ciasteczka są używane na naszej stronie do zapamiętywania informacji, które mogą być używane do zbierania statystyk odwiedzin strony. Nie przechowujemy danych, które mogą służyć do identyfikacji użytkownika.
Rodzaje ciasteczek, których używamy
Domyślne ciasteczka serwisu z informacją o sesji aktualnego użytkownika. Ciasteczko wygasa po jednym dniu.
Google Analytics: _utma; _utmb; _utmc; _utmz: Ciasteczka służą do zbierania anonimowych informacji o użytkownikach naszej strony, w tym: ilości użytkowników, lokalizacji użytkowników, stron odwiedzonych przez użytkowników. Jeżeli chcesz zrezygnować z dostarczania powyższych danych do Google Analytics, przejdź pod poniższy link https://tools.google.com/dlpage/gaoptout
Jak wyłączyć ciasteczka?
Jeżeli chcesz zrezygnować z ciasteczek, musisz przełączyć tryb przeglądarki.
Dla Microsoft Internet Explorer:
Kliknij menu “Narzędzia”, a następnie “Opcje internetowe”
Kliknij ikonę „prywatność”
Znajdź menu „ciasteczka” i zaznacz odpowiednią wartość
Dla Opera 6.0 i nowszych:
Wybierz menu „Plik” -> „Ustawienia”
Prywatność
Dla Mozilla Firefox:
Kliknij menu “Narzędzia”, a następnie “Opcje internetowe”
Kliknij ikonę „prywatność”
Znajdź menu „ciasteczka” i zaznacz odpowiednią wartość
Dla Chrome:
Kliknij menu „Ustawienia”
Kliknij na dole „Zaawansowane”
Przejdź do sekcji „Prywatność i bezpieczeństwo”
Kliknij „Ustawienia treści”
Kliknij „Pliki cookie”
Co się stanie jeśli zrezygnuję z ciasteczek?
Wszystko zależy od rodzaju ciasteczek, z których zrezygnowałeś. W najgorszym przypadku strona może być wyświetlana niepoprawnie.
9. Definicje i pojęcia
Administrator danych osobowych – zgodnie z art. 4 pkt 7 RODO administrator oznacza osobę fizyczną lub prawną, organ publiczny, jednostkę lub inny podmiot, który samodzielnie lub wspólnie z innymi ustala cele i sposoby przetwarzania danych osobowych.
dane osobowe – zgodnie z art. 4 pkt 1 RODO dane osobowe oznaczają informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej („osobie, której dane dotyczą).
RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s.1).